Tema: Re: Kur kreiptis ir kuo skųstis?
Autorius: Pi.
Data: 2009-10-19 15:58:45
nu .. nejau.. neprisidaviau:)) taciau.. vaziavimas per raudona.. kai neveike
sviesoforas... nemanau, kad yra nusizengimas.. juolba, kad nera
nukentejusiu.. ar tokiu kuriems as savo veiksmais padariau zalai kokia
tai... del pazeidimo buvimo -nebuvimo.. nesiginciju.. nors...  tingiu
skaityt KETá ar komentarus..
juoda-balta.. pats ivardinai tik juoda ir balta.. arba bobulyte uzkast..
arba statyt ant zoles..:)))) ka nera kitu spalvu-pasirinkimu..?
man labai idomu.. ka darote.. kai atvaziuojat.. kieme vietos nera.. ant
zoles vietos nera.. ka tada daryt?????