Tema: Re: Kur kreiptis ir kuo skųstis?
Autorius: Faktas
Data: 2009-10-18 17:13:17
aišku mums gaila, kad tau taip yra, ir užjaučiam,
bet pats pagalvok: jei būtų leidžiama statyt bet kur, tai tau
atvažiavus vėliau, nei visi kiti (o taip ir būtų), tu vistiek
nerastum kur pastatyti, nes visi gazonai būtų užparkuoti.
Taigi tik ačiū turi pasakyti su tokiais parkuotojais kovojantiems,
nes tik jų dėka tu turi kur numesti savo ratus arti laiptinės.
o kad kartais reik susimokėti, nu argi to nevertas tas patogumas?

--
http://sites.google.com/site/autokritinemase/