Tema: Re: Kur kreiptis ir kuo skųstis?
Autorius: Pi.
Data: 2009-10-19 14:54:58
ne nada lialia.. nei tu zenklu pristatysi nei ka.. o jei jie yra.. tai
vadinasi buvo kazkokia priezastis tam.. beja.. visada gali imtis iniciatyvos
ir savaivaldybeje irodyt savo tiesa.. tie zenklai bus pasalinti, jei jie
tikrai prasilenkia su svieku proto.. taciau statyi masina ant zoles.. bet po
langais.. neva taip saugiau.. tai nepaaiskinama niekaip.. o teisintis, kad
nera vietos.. ar nera pinigu garazui.. tai irgi neitikina.. taip
vadovaujantis.. turbut galima ir i degaline nueit uzdyka bendzino.. nu nera
pinigu.. o vaziuot tai reikia..
pats gyvenau kieme kur nera vietos.. atvaziuoji.. nu nera kur pastatyt.. tai
apvaziuoji aplink kelis ratus.. atsiranda vieta.. kad ir toliau.. o kai jau
visai uzkniso.. teko pirkt garaza.. toliau nuo namu.. ale visada turejau kur
statyt..:)