Tema: Re: Kur kreiptis ir kuo skųstis?
Autorius: ig
Data: 2009-10-19 13:18:47
Nusisaut :) istiesu tie kiemai padetis be iseities. Ir siti fotkinimai
nelabai prisideda prie bendros geroves. Jei jau toks aktyvistas kad visem
geriau butu, tai uzsiimk nauju aiksteliu irengimu, kalbekis su savivaldybem,
ieskok finansavimo budu, sviesk visuomene, burk zmones kad ir kiti
prisidetu. O dabar kaip mazas vaikas - skundikas ir tiek.

..