Tema: Re: Kur kreiptis ir kuo skųstis?
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-10-19 16:24:10
"Pi." <pisas@one.lt> wrote in message news:hbhord$ei8$1@trimpas.omnitel.net...
> sudievinama zole:)) as kalbu apie paprasta kuri auga pakelese:)
> as kaip suprantu.. kur galima statyti.. yra asfaltas.. ar trinkeles..

Ash kaip suprantu, muzika yra tas, kai griezhia smuikas, todel gyvendamas kartonkiemyje nusiperku oporata matuojanti decibelus, vaikshtau aplink duris po sheshtos valandos, matuoju garsa ir jei tai ne smuikas ir jei decibelai virshyja nustatytus - siunchiu, kad nubaustu.. Bet pala, ash neapsiriboju savo namu, ash sedu ant savo ishtikimojo zhirgo ir minu po kitus rajonus, po visus rajonus ir matuoju ten - kad man nieks nevirshytu decibelu - ir kuo kalti zhmones, kurie nusipirko butus kartonkiemyje be jokios izoliacijos?! Man tevelis dave pinigu akustinei vilnai nusipirkt, kuria ash ishsimushiau savo busta, negi ir kiti negali to paties? Ne, neturi pinigu akustinei vilnai, tai nesiklausyk muzikos - ai ten televizorius, nesiklausyk tokiu garsu - ai chia paprastas garsas - nezhiurek televozoriaus jei neturi pinigu akustinei vilnai, televizorius tai prabanga. Ai net girdisi kaip kalbat, nes neturit pinigu baldams, kurie kazhkiek sugertu garsus - tada nekalbekit, rashykites ant popieriuku - kalbejimas sheimoje tai prabanga, kuria sau gali leisti tik turintys pinigu..... Ar nieko neprimena ?