Tema: Re: Kur kreiptis ir kuo skųstis?
Autorius: VNO
Data: 2009-10-22 11:56:21
del 15 ejimo - pora kartu per menei praivaikscioti nera problema :)
be to, reikia isivaizduoti kas yra ejimas pesciomis 15 min.
man ko tais atrodo, tu nezinai. ;)
15 min tai > 1 km.

del statymo ant buvusios zoles.
taip utinku, yra n+1, ypac nauju namu kiemu, kur vietu aprkingui yra 6 vietos.
pas mus name 100 butu, parkavimo vietu 0.
rimtai nejuokauju - arba perki vieta lauke, arba garaze, bet nemokamu nera.
yra tik parduotuves parkingas arba gatves.

yra ka stato ant buvusios zoles ir saligatviu. Atvaziuoja stabiliai masina, pakrauna "parkuotoja" ir isveza.
ir gerai daro, nes 100 metru tolaiu galima gatveje palikti, bet kur gi tau.

o del "parkavimo" del to, kd nera parkavimo vietos.
nu nepyk, netikiu nors tu ka.

VNO

VNO