Tema: Re: Kur kreiptis ir kuo skųstis?
Autorius: VNO
Data: 2009-10-21 15:09:43
as nieko VISU vardu nesiulau.
tu svarbiausia nemyzciok.

daryk tu ka nori.
linkiu uzsirauti ant tokio pat viska darancio pagal savo paniatkes.

del skundu parkuojant neleistinoje vietoje - linkiu, kad tik kuo dazniau baustu ir kuo didesne suma.

"gyveno" ramiai ir taikiai.
nefiga! nemoka parkuotis, tai toks tai ir gyvenimas.
sikimas o ne gyvenimas.

del parkavimo vietos - visiskai tau pritariu - neturi kur parkuotis - pisk naxhuj is miesto.
Tarp kitko - nezinau ar buves juodsiliuose - viska ten norma.
gyvens zmones 99% savo name, gales ant zoles SAVO teritorijoje parkuotis.

paikartoiu - DEBILAI NEMONATYS parkuoti masinu tegul kencia ir moka baudas.

VNO