Tema: Re: RST
Autorius: Doc
Data: 2009-06-03 14:44:51
Kadangi butų turiu ne vieną dešimtį, dar keletas tokių bajerių paliktų mane
šiais metais be kišenpinigių atostogoms. Todėl pirmas darbas kurį padariau
po sąskaitos iš RST gavimo, buvo skambijimas 1802 su bandymu išsiaiškinti
kaip galėčiau apsisaugoti, kad panašus idiotizmas nepasikartos ir su kitais
butais. Deja supratau, kad apsisaugoti šansų nėra, todėl net ir pamačius,
kad plombos pažeistos, geriau niekam nesakyti nieko, taip nukeliant
neišvengiamą baudos sumokėjimą geresniems laikams, o gal net sulaukiant
debiliškų įstatymų pataisos.

--
Doc