Tema: Re: RST
Autorius: T:\)
Data: 2009-06-03 14:40:28
tam zukauskui galima ir i galva pasiulyti :) Laiptineje uztenka pasiziurti pro langeli, nieks neatidaro skydo ir plombu jokiu nesimato. Jei skaitliukas sukasi normaliai, nematau pareigos tikrinti plombu buvima ar ju tikruma. Sutartyje to tikrai nera. Beto, ten buna sudetos neviena, o kelios plombos, turetum dar normaliai pasiknisineti kad kitas pamatytum, o nedaznas megsta po elektros laidus landzioti. Ir is kitos puses kaip as galiu nustayti pazeista ar ne, jei ten koks anspaudas netoks is kur zinoti.

Prie namu tai irgi atsidaro tik lauko dureles, toliau yra vidines dureles, kurios ir yra uzplombuotos. Skaitliukas su likusiomis plombomis yra skydelio viduje, prie ju priejimo neturiu ir net jas iziureti yra problematiska. Tai kaip man jas patikrinti?
Ir man regis kur zmogus laimejo, tai butent rst gincijo, kad skaitliuko plombos negeros, nors pacio skydelio (vidiniu duru) plomba buvo gera ir nepazeista. Pasiseke dar cia jam, dabar itariu rst imsis rimciau ziureti i savo "versla" ir rasys, kad ir dureliu ir skaitliuko plombos pazeistos ar itartinos :)

T:)