Tema: Re: RST
Autorius: lasaZ
Data: 2009-06-03 11:01:58
dar vienas kablys teisinis - sutartis del elektros tiekimo sudarytas mirusio
zmonos tevo vardu, ir ji nebuvo perrasyta. Tevas mires 2003. Ar su
paveldejimu persiduoda sutartiniai santykiai? Ar cia skaitosi vartotojas
"pagal fakta"?

Plius aktas surasytas su zmonos atstovu, kuris neturejo jokiu igaliojimu
nieko pasirasinet, nes nera nuomininkas nei kitaip su mumis susijes (tuo
metu priziurejo sodyba, pazistamas is kaimo).

lasaZ