Tema: Re: RST
Autorius: mumumčik zergatronas
Data: 2009-06-03 13:36:41
as suprasciau, jei BUTE skaitliukas butu, tada kaip ir teidinga manyti,
kad zmogus turi zinoti, kas jo bute dedasi..

bet kai laiptineje, uz plastmasiniu trikampiu raktu parduodamu uz 50ct
uzrakintu dureliu - atsiprasau, bet issipisinejimas ir verslo modelis.

kazin kaip reaguotu teisesauga, jei visi tokiu butu "apvaginti" paduotu
bendra ieskini RST uz sukciavima stambiu mastu ir organizuotai naudojant
  ta pati modeli kiekvienu atveju:
1.keiciamas skaitliukas (kokia priezastis?? ar buvo skundas, kad sugedes
ar dar kas nors?)
2.pranesama, kad tipo "nuplesta"/"padirbta" plomba ir pan..
3.panaudojant spaudima ir psichologine prievarta (paduosim i teisma,
antstoliams, arestuosim saskaita - negalesi vaikams maisto nusipirkt)
bandoma isreikalauti niekuo nepagrista suma (ar PRAKTISKAI gali buti
VISI esami prietaisai ijungti 100% laiko? ar jie neturi skaitliuku prie
artimiausios pastotes? ar ne protingiau butu remtis TIK SKIRTUMU tarp
parodymu pas zmogu ir artimiausiame RST priziurimame skaitiklyje?

nesuprantu tiesa sakant, kaip i tai iki siol pro pirstus ziurima..