Tema: Re: RST
Autorius: T:\)
Data: 2009-06-03 12:50:28
idomiausia, tai kad tu negali uzrakinti skaitliuko taip, kad jie negaletu prieiti. Tai kaip ir realiai neturi jokios galimybes vykdyti apsauga, nors esi atsakingas :)
Problema isnyktu, jei jie patys atvaziuotu ir nusirasytu tuos parodymus ir pasitikrintu plombas. Ginco atveju, bent jau nereikes uz pora ar 10 metu moketi.

T:)