Tema: Re: Prekiu grazinimas
Autorius: Signalizacija
Data: 2016-09-06 11:24:28
pagal gost'a sako kitaip

On 2016.09.06 09:19, Gintas wrote:
> Pirkejo teise pasirinkt, taisyt preke garantiniu laikotarpiu ar reikalaut grazint pinigus.
> Siaip jau as pasipiktinciau, jeigu atidaves taisymui tinkamai neveikianti kompa  su Win10, atgal ji gauciau veikianti tik su XP.
>
> "Salas" <salas@inbox.lt> schrieb im Newsbeitrag news:nqlj00$pm$1@trimpas.omnitel.net...
>> Tai paimkit garantiniam taisymui, koki menesi palaikykit, per ta laika
>> gal iseis naujas firmware'as, o jei ne downgreidinkit i sena.
>>
>>
>> On 2016.09.05 19:33, paulius_cliff wrote:
>>> mes galim downgradinti, jis neduoda , downgradinsim - pavyks problema
>>> isresta, nepavyks mes sugadinsim pakeisim I nauja problema ispresta.
>>>
>>>
>>>
>>> "Gintas"  wrote in message news:nqk5fh$ki3$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> Taigi paties rasyta:
>>> a) "mes uzklausem
>>> gamintojo , nusiuntem aprasymus, atsake, ok laukit atnaujinimo :) "
>>> b) "jo esama irgi
>>> galima downgradinti I senesni tiesiog rizika uzlauzt,"
>>>
>>> Tad ka pirkejui daryt, sumokejus tiek pinigo ir isigijus preke su
>>> garantija? Laukt-nelaukt, rizikuot -nerizikuot?
>>>
>>>
>>> "paulius_cliff" <paulius_nospam@hell.lt> schrieb im Newsbeitrag
>>> news:nqk4mf$kae$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> pirkejui laukt nereikia,galima atstatyti I ankstesni fw,  galima
>>>> atiduoti I
>>>> serviso centra :) tiesiog cia proga susigrazinti pinigus ir uzdirbti
>>>> kokius
>>>> 300eur. tiesiog pasitaiko tokiu isterisku zmoniu kelis kart I metus kurie
>>>> drebedami reiskia savo tiesas ir as linkes I konfliktus nesivelt, nes
>>>> zmones
>>>> elgiasi neadekvaciai , nors ir istatymu remuose. tokiu cia ir newsuose
>>>> turim
>>>> :)
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> "Gintas"  wrote in message news:nqk3o5$k1s$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>
>>>> Jei rastum stabilu buga, kuris trukdo naudot pirkta programa pagal
>>>> paskirti-manau galetum susigrazinti pinigus uz programine iranga.
>>>> Jeigu atnaujinimas iseina ir padeda-nieks ir bangu nekeltu. Posto
>>>> autorius
>>>> regis raso, kad atnaujinimo ner ir nezinia kada jis bus. Kiek pirkejas
>>>> turetu laukt?
>>>>
>>>> Siaip suvokimas toks turetu but: ar pagristai pirkejas turejo teise
>>>> tiketis,
>>>> kad pirktas daiktas veiks kitaip? Jei pagristai, o daiktas
>>>> neveikia-linkstama prie to, kad jis apgautas. Toliau seka teismas ir
>>>> irodinejimai. Jo baigti ir islaidas turi pasverti abu-tiek pirkejas, tiek
>>>> pardavejas. Nes teisejas irgi zmogus.
>>>>
>>>>
>>>> "paulius_cliff" <paulius_nospam@hell.lt> schrieb im Newsbeitrag
>>>> news:nqk2cv$jmq$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> akumas cia yra aparaturine iranga, jei perki kompa su windows
>>>>> legaliais ,
>>>>> o
>>>>> microsfttas bugina visada  (kam kitaip update eitu),
>>>>> giliai pasiknisus atrasi manau po  ir po 1.5metu prie ko prikibti, gali
>>>>> grazinti visa  kompa , pasiimti pinigu ir atsinaujinti :)
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> "Gintas"  wrote in message news:nqk1on$jf1$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>
>>>>> Pardavejas raso: "sutinku yra firmwaro beda"
>>>>> Beda as suprantu kaip reiskini, kurio neturetu but. Pirkejas taip
>>>>> supranta,
>>>>> pardavejas taip supranta. Laukt nezinia kiek, kol gamintojas istaisys
>>>>> per
>>>>> velai pastebeta beda? Va, Samsungas-isaiskejus, kad akumai sprogsta,
>>>>> grazina
>>>>> panorejusiems pinigus. Reikalaut pakuotes negalima. Negi zmogus turi
>>>>> saugot
>>>>> visu pirktu daiktu pakuotes garantiniu laikotarpiu? Palepes
>>>>> neuztektu.........
>>>>> Vartotoju teisiu isvada nera privaloma. Tiek pirkejas , tiek pardavejas
>>>>> turi
>>>>> ivertinti busimo teismo kastus ir neaisku busima to teismo sprendima.
>>>>>
>>>>> "jtdm" <"[]"@[].[]> schrieb im Newsbeitrag
>>>>> news:nqjv0f$i8i$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> nzn kaip teisiskai traktuojami softo gedimai.
>>>>>> arba susitari su pardaveju arba ne. nesusitares gali kreiptis i
>>>>>> vartotoju teisiu gynimo tarnyba, ten jie turi siek tiek ekspertu ir
>>>>>> patirties ivairios. zino teismo sprendimus.
>>>>>> tas kuris mano kad yra teisus ir turi noro, gali savo nuomone ginti
>>>>>> teisme ir tiek.
>>>>>>
>>>>>> On 2016.09.05 17:18, st wrote:
>>>>>>> "reiskia tai, kad ir pakeista tokia pat prake tures ta pati
>>>>>>> defekta."
>>>>>>>
>>>>>>> o gal tai paprasciausiai preke atitinka gamintojo parametrus??
>>>>>>> jei paemus nauja preke, jinai "turi ta pati defekta" ale letai veikia,
>>>>>>> pakimba ar panasiai. tai reiskia, kad nusipirkai preke tokia, kokia
>>>>>>> jinai yra, joje gedimo nera, jinai tik neveikia taip, kaip tu
>>>>>>> isivaizduoji.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> "jtdm"  parašė naujienų news:nqjsji$gso$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>
>>>>>>> 'nedziugina' ir 'yra softo klaidu' siaip jau nera tas pats.
>>>>>>> metai ar menuo jokio skirtumo, jeigu garantija nesibaigus.
>>>>>>> ar turi teise isskirtinai reikalauti pinigu grazinimo, o ne pakeitimo,
>>>>>>> nezinau.
>>>>>>> tik vat niuansas 'softo klaida' ir 'nera softo atnaujinimo' kazkaip
>>>>>>> itariu, kad reiskia tai, kad ir pakeista tokia pat prake tures ta pati
>>>>>>> defekta.
>>>>>>> tada logiska prasyt grazinti pinigus. jeigu tai tiesa, tai parases
>>>>>>> skunda tarnybai, gaus jos sprendima, kad pardavejes neturi analogiskos
>>>>>>> prekes pakeitimui ir tiek ziniu - tarnyba rekomenduos grazinti
>>>>>>> pinigus.
>>>>>>>
>>>>>>> On 2016.09.05 16:31, gopenzo wrote:
>>>>>>>> tai sugedo ar kaip? nes po metų "netenkina kokybė", "nepatinga",
>>>>>>>> "nedžiugina" kaip ir ne argumentas.
>>>>>>>>
>>>>>>>> On 2016-09-05 16:15, paulius_cliff wrote:
>>>>>>>>> Laba, kita barikadu puse, as pardavejas, tiesiog turiu pirkeja kuris
>>>>>>>>> po
>>>>>>>>> metu sugalvojo nu tipo grazinti, nes netenkina kokybe - veikimas,
>>>>>>>>> sutinku yra firmwaro beda, bet jis tipo nesutinka laukti gamintojo
>>>>>>>>> atnaujinimo atnaujinimo.( elektronika, foto-video technikra ),
>>>>>>>>> siulom
>>>>>>>>> pakeisti I visiskai nauja, ne tipo nereikia.
>>>>>>>>> nu aisku per ta laika kaina keitesi -300-400eur tai ko jam
>>>>>>>>> nesigrazinti
>>>>>>>>> sumoketu pinigu.
>>>>>>>>> kokio pardavejo teises? per kiek laiko galim apsvarstyti prasyma
>>>>>>>>> kuris
>>>>>>>>> ji parasys rastu? ar galima reikalauti pilnos komplketacijos
>>>>>>>>> iskaitant
>>>>>>>>> pakuote ir t.t..
>>>>>>>>> ty mano tikslas , bent jau pakeisti I nauja, nes nuostoliai bus 2x
>>>>>>>>> mazesni.
>>>>>>>>> Vartotoju teises gina aisku pirkeja ir as cia vistiek nusiteikes I
>>>>>>>>> gincus nesivelti, nes bus pigiau ir ramiau.
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>