Tema: Re: Prekiu grazinimas
Autorius: jtdm <[]@[].[]>
Data: 2016-09-05 16:40:02
'nedziugina' ir 'yra softo klaidu' siaip jau nera tas pats.
metai ar menuo jokio skirtumo, jeigu garantija nesibaigus.
ar turi teise isskirtinai reikalauti pinigu grazinimo, o ne pakeitimo,
nezinau.
tik vat niuansas 'softo klaida' ir 'nera softo atnaujinimo' kazkaip
itariu, kad reiskia tai, kad ir pakeista tokia pat prake tures ta pati
defekta.
tada logiska prasyt grazinti pinigus. jeigu tai tiesa, tai parases
skunda tarnybai, gaus jos sprendima, kad pardavejes neturi analogiskos
prekes pakeitimui ir tiek ziniu - tarnyba rekomenduos grazinti pinigus.