Tema: Re: Prekiu grazinimas
Autorius: paulius_cliff
Data: 2016-09-05 18:58:07
pirkejui laukt nereikia,galima atstatyti I ankstesni fw,  galima atiduoti I 
serviso centra :) tiesiog cia proga susigrazinti pinigus ir uzdirbti kokius
300eur. tiesiog pasitaiko tokiu isterisku zmoniu kelis kart I metus kurie 
drebedami reiskia savo tiesas ir as linkes I konfliktus nesivelt, nes zmones
elgiasi neadekvaciai , nors ir istatymu remuose. tokiu cia ir newsuose turim 
:)



"Gintas"  wrote in message news:nqk3o5$k1s$1@trimpas.omnitel.net...

Jei rastum stabilu buga, kuris trukdo naudot pirkta programa pagal 
paskirti-manau galetum susigrazinti pinigus uz programine iranga.
Jeigu atnaujinimas iseina ir padeda-nieks ir bangu nekeltu. Posto autorius 
regis raso, kad atnaujinimo ner ir nezinia kada jis bus. Kiek pirkejas 
turetu laukt?

Siaip suvokimas toks turetu but: ar pagristai pirkejas turejo teise tiketis, 
kad pirktas daiktas veiks kitaip? Jei pagristai, o daiktas 
neveikia-linkstama prie to, kad jis apgautas. Toliau seka teismas ir 
irodinejimai. Jo baigti ir islaidas turi pasverti abu-tiek pirkejas, tiek 
pardavejas. Nes teisejas irgi zmogus.


"paulius_cliff" <paulius_nospam@hell.lt> schrieb im Newsbeitrag 
news:nqk2cv$jmq$1@trimpas.omnitel.net...
> akumas cia yra aparaturine iranga, jei perki kompa su windows legaliais , 
> o
> microsfttas bugina visada  (kam kitaip update eitu),
> giliai pasiknisus atrasi manau po  ir po 1.5metu prie ko prikibti, gali
> grazinti visa  kompa , pasiimti pinigu ir atsinaujinti :)
>
>
>
>
>
> "Gintas"  wrote in message news:nqk1on$jf1$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Pardavejas raso: "sutinku yra firmwaro beda"
> Beda as suprantu kaip reiskini, kurio neturetu but. Pirkejas taip 
> supranta,
> pardavejas taip supranta. Laukt nezinia kiek, kol gamintojas istaisys per
> velai pastebeta beda? Va, Samsungas-isaiskejus, kad akumai sprogsta, 
> grazina
> panorejusiems pinigus. Reikalaut pakuotes negalima. Negi zmogus turi 
> saugot
> visu pirktu daiktu pakuotes garantiniu laikotarpiu? Palepes
> neuztektu.........
> Vartotoju teisiu isvada nera privaloma. Tiek pirkejas , tiek pardavejas 
> turi
> ivertinti busimo teismo kastus ir neaisku busima to teismo sprendima.
>
> "jtdm" <"[]"@[].[]> schrieb im Newsbeitrag
> news:nqjv0f$i8i$1@trimpas.omnitel.net...
>> nzn kaip teisiskai traktuojami softo gedimai.
>> arba susitari su pardaveju arba ne. nesusitares gali kreiptis i
>> vartotoju teisiu gynimo tarnyba, ten jie turi siek tiek ekspertu ir
>> patirties ivairios. zino teismo sprendimus.
>> tas kuris mano kad yra teisus ir turi noro, gali savo nuomone ginti
>> teisme ir tiek.
>>
>> On 2016.09.05 17:18, st wrote:
>>> "reiskia tai, kad ir pakeista tokia pat prake tures ta pati
>>> defekta."
>>>
>>> o gal tai paprasciausiai preke atitinka gamintojo parametrus??
>>> jei paemus nauja preke, jinai "turi ta pati defekta" ale letai veikia,
>>> pakimba ar panasiai. tai reiskia, kad nusipirkai preke tokia, kokia
>>> jinai yra, joje gedimo nera, jinai tik neveikia taip, kaip tu
>>> isivaizduoji.
>>>
>>>
>>>
>>>
>>> "jtdm"  parašė naujienų news:nqjsji$gso$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> 'nedziugina' ir 'yra softo klaidu' siaip jau nera tas pats.
>>> metai ar menuo jokio skirtumo, jeigu garantija nesibaigus.
>>> ar turi teise isskirtinai reikalauti pinigu grazinimo, o ne pakeitimo,
>>> nezinau.
>>> tik vat niuansas 'softo klaida' ir 'nera softo atnaujinimo' kazkaip
>>> itariu, kad reiskia tai, kad ir pakeista tokia pat prake tures ta pati
>>> defekta.
>>> tada logiska prasyt grazinti pinigus. jeigu tai tiesa, tai parases
>>> skunda tarnybai, gaus jos sprendima, kad pardavejes neturi analogiskos
>>> prekes pakeitimui ir tiek ziniu - tarnyba rekomenduos grazinti pinigus.
>>>
>>> On 2016.09.05 16:31, gopenzo wrote:
>>>> tai sugedo ar kaip? nes po metų "netenkina kokybė", "nepatinga",
>>>> "nedžiugina" kaip ir ne argumentas.
>>>>
>>>> On 2016-09-05 16:15, paulius_cliff wrote:
>>>>> Laba, kita barikadu puse, as pardavejas, tiesiog turiu pirkeja kuris 
>>>>> po
>>>>> metu sugalvojo nu tipo grazinti, nes netenkina kokybe - veikimas,
>>>>> sutinku yra firmwaro beda, bet jis tipo nesutinka laukti gamintojo
>>>>> atnaujinimo atnaujinimo.( elektronika, foto-video technikra ), siulom
>>>>> pakeisti I visiskai nauja, ne tipo nereikia.
>>>>> nu aisku per ta laika kaina keitesi -300-400eur tai ko jam 
>>>>> nesigrazinti
>>>>> sumoketu pinigu.
>>>>> kokio pardavejo teises? per kiek laiko galim apsvarstyti prasyma kuris
>>>>> ji parasys rastu? ar galima reikalauti pilnos komplketacijos iskaitant
>>>>> pakuote ir t.t..
>>>>> ty mano tikslas , bent jau pakeisti I nauja, nes nuostoliai bus 2x
>>>>> mazesni.
>>>>> Vartotoju teises gina aisku pirkeja ir as cia vistiek nusiteikes I
>>>>> gincus nesivelti, nes bus pigiau ir ramiau.
>>>
>>
>