Tema: Re: Prekiu grazinimas
Autorius: jtdm <[]@[].[]>
Data: 2016-09-06 08:49:50
nu tai man rodos tada yra taip: tu kaip pardavejas turi sau apsiimti 
rizika ir priimti garantini daikta atgal taisymui arba pakeitimui. kur 
ir kas taisys tai klientui visai neidomu. tavo reikalas sutaisyt arba 
pakeist i nauja. 2 savaitas laukt ir nieko nedaryt tai aisku kad 
uzparins bet ka. ne tam daiktai perkami. o jeigu nesugebesi sutaisyt ar 
pakeist i analogiska veikianti daikta, tai grazinsi $$ ir tiek. o jei 
klientas atsisako pakeitimo vienasaliskai, nors tu siulai gera veikianti 
(o ne toki pati su mazesniu atstumu), tai manau kad jis neturi 
isskirtines teises reikalaut grynu. tokia jis turetu per 14 dienu nuo 
pirkimo.

On 2016.09.05 18:11, paulius_cliff wrote:
> softo klaida tai vadinasi sumazejo veikimo atstumas, konreciai cia
> dronas dji, jiem is esmes useris tikrai ne pirmoj vietoj.
> naujas dronas tures senesni firmware, neupdatini ir naudoji, jo esama
> irgi galima downgradinti I senesni tiesiog rizika uzlauzt, mes uzklausem
> gamintojo , nusiuntem aprasymus, atsake, ok laukit atnaujinimo :) taip
> 2savaites laukiam, sutinku kad useri uzparino ir jis manau sugalvojo,
> kad ok grazinsiu ir uz tuos pinigus nusipirksiu naujasni aukstesnes
> klases modeli.
>
> tam , kad butu pagrindas grazinti, reikia, nustatyti gedima, ty mes ne
> garantinis centras , neturim tam kompetencijos.
> Tiesiog nenoriu isipisinet kaip koks topocentras, bet prisiimti kokius
> 300eur minuso irgi visai ner reikalo.
>
>
> "jtdm"  wrote in message news:nqjv0f$i8i$1@trimpas.omnitel.net...
>
> nzn kaip teisiskai traktuojami softo gedimai.
> arba susitari su pardaveju arba ne. nesusitares gali kreiptis i
> vartotoju teisiu gynimo tarnyba, ten jie turi siek tiek ekspertu ir
> patirties ivairios. zino teismo sprendimus.
> tas kuris mano kad yra teisus ir turi noro, gali savo nuomone ginti
> teisme ir tiek.
>
> On 2016.09.05 17:18, st wrote:
>> "reiskia tai, kad ir pakeista tokia pat prake tures ta pati
>> defekta."
>>
>> o gal tai paprasciausiai preke atitinka gamintojo parametrus??
>> jei paemus nauja preke, jinai "turi ta pati defekta" ale letai veikia,
>> pakimba ar panasiai. tai reiskia, kad nusipirkai preke tokia, kokia
>> jinai yra, joje gedimo nera, jinai tik neveikia taip, kaip tu
>> isivaizduoji.
>>
>>
>>
>>
>> "jtdm"  parašė naujienų news:nqjsji$gso$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> 'nedziugina' ir 'yra softo klaidu' siaip jau nera tas pats.
>> metai ar menuo jokio skirtumo, jeigu garantija nesibaigus.
>> ar turi teise isskirtinai reikalauti pinigu grazinimo, o ne pakeitimo,
>> nezinau.
>> tik vat niuansas 'softo klaida' ir 'nera softo atnaujinimo' kazkaip
>> itariu, kad reiskia tai, kad ir pakeista tokia pat prake tures ta pati
>> defekta.
>> tada logiska prasyt grazinti pinigus. jeigu tai tiesa, tai parases
>> skunda tarnybai, gaus jos sprendima, kad pardavejes neturi analogiskos
>> prekes pakeitimui ir tiek ziniu - tarnyba rekomenduos grazinti pinigus.
>>
>> On 2016.09.05 16:31, gopenzo wrote:
>>> tai sugedo ar kaip? nes po metų "netenkina kokybė", "nepatinga",
>>> "nedžiugina" kaip ir ne argumentas.
>>>
>>> On 2016-09-05 16:15, paulius_cliff wrote:
>>>> Laba, kita barikadu puse, as pardavejas, tiesiog turiu pirkeja kuris po
>>>> metu sugalvojo nu tipo grazinti, nes netenkina kokybe - veikimas,
>>>> sutinku yra firmwaro beda, bet jis tipo nesutinka laukti gamintojo
>>>> atnaujinimo atnaujinimo.( elektronika, foto-video technikra ), siulom
>>>> pakeisti I visiskai nauja, ne tipo nereikia.
>>>> nu aisku per ta laika kaina keitesi -300-400eur tai ko jam nesigrazinti
>>>> sumoketu pinigu.
>>>> kokio pardavejo teises? per kiek laiko galim apsvarstyti prasyma kuris
>>>> ji parasys rastu? ar galima reikalauti pilnos komplketacijos iskaitant
>>>> pakuote ir t.t..
>>>> ty mano tikslas , bent jau pakeisti I nauja, nes nuostoliai bus 2x
>>>> mazesni.
>>>> Vartotoju teises gina aisku pirkeja ir as cia vistiek nusiteikes I
>>>> gincus nesivelti, nes bus pigiau ir ramiau.
>>
>