Tema: Re: Prekiu grazinimas
Autorius: Gintas
Data: 2016-09-05 18:41:57
Jei rastum stabilu buga, kuris trukdo naudot pirkta programa pagal paskirti-manau galetum susigrazinti pinigus uz programine iranga.
Jeigu atnaujinimas iseina ir padeda-nieks ir bangu nekeltu. Posto autorius regis raso, kad atnaujinimo ner ir nezinia kada jis bus. Kiek pirkejas turetu laukt?

Siaip suvokimas toks turetu but: ar pagristai pirkejas turejo teise tiketis, kad pirktas daiktas veiks kitaip? Jei pagristai, o daiktas neveikia-linkstama prie to, kad jis apgautas. Toliau seka teismas ir irodinejimai. Jo baigti ir islaidas turi pasverti abu-tiek pirkejas, tiek pardavejas. Nes teisejas irgi zmogus.