Tema: Re: Prekiu grazinimas
Autorius: Salas
Data: 2016-09-06 08:08:16
Tai paimkit garantiniam taisymui, koki menesi palaikykit, per ta laika 
gal iseis naujas firmware'as, o jei ne downgreidinkit i sena.


On 2016.09.05 19:33, paulius_cliff wrote:
> mes galim downgradinti, jis neduoda , downgradinsim - pavyks problema
> isresta, nepavyks mes sugadinsim pakeisim I nauja problema ispresta.
>
>
>
> "Gintas"  wrote in message news:nqk5fh$ki3$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Taigi paties rasyta:
> a) "mes uzklausem
> gamintojo , nusiuntem aprasymus, atsake, ok laukit atnaujinimo :) "
> b) "jo esama irgi
> galima downgradinti I senesni tiesiog rizika uzlauzt,"
>
> Tad ka pirkejui daryt, sumokejus tiek pinigo ir isigijus preke su
> garantija? Laukt-nelaukt, rizikuot -nerizikuot?
>
>
> "paulius_cliff" <paulius_nospam@hell.lt> schrieb im Newsbeitrag
> news:nqk4mf$kae$1@trimpas.omnitel.net...
>> pirkejui laukt nereikia,galima atstatyti I ankstesni fw,  galima
>> atiduoti I
>> serviso centra :) tiesiog cia proga susigrazinti pinigus ir uzdirbti
>> kokius
>> 300eur. tiesiog pasitaiko tokiu isterisku zmoniu kelis kart I metus kurie
>> drebedami reiskia savo tiesas ir as linkes I konfliktus nesivelt, nes
>> zmones
>> elgiasi neadekvaciai , nors ir istatymu remuose. tokiu cia ir newsuose
>> turim
>> :)
>>
>>
>>
>> "Gintas"  wrote in message news:nqk3o5$k1s$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> Jei rastum stabilu buga, kuris trukdo naudot pirkta programa pagal
>> paskirti-manau galetum susigrazinti pinigus uz programine iranga.
>> Jeigu atnaujinimas iseina ir padeda-nieks ir bangu nekeltu. Posto
>> autorius
>> regis raso, kad atnaujinimo ner ir nezinia kada jis bus. Kiek pirkejas
>> turetu laukt?
>>
>> Siaip suvokimas toks turetu but: ar pagristai pirkejas turejo teise
>> tiketis,
>> kad pirktas daiktas veiks kitaip? Jei pagristai, o daiktas
>> neveikia-linkstama prie to, kad jis apgautas. Toliau seka teismas ir
>> irodinejimai. Jo baigti ir islaidas turi pasverti abu-tiek pirkejas, tiek
>> pardavejas. Nes teisejas irgi zmogus.
>>
>>
>> "paulius_cliff" <paulius_nospam@hell.lt> schrieb im Newsbeitrag
>> news:nqk2cv$jmq$1@trimpas.omnitel.net...
>>> akumas cia yra aparaturine iranga, jei perki kompa su windows
>>> legaliais ,
>>> o
>>> microsfttas bugina visada  (kam kitaip update eitu),
>>> giliai pasiknisus atrasi manau po  ir po 1.5metu prie ko prikibti, gali
>>> grazinti visa  kompa , pasiimti pinigu ir atsinaujinti :)
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>> "Gintas"  wrote in message news:nqk1on$jf1$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> Pardavejas raso: "sutinku yra firmwaro beda"
>>> Beda as suprantu kaip reiskini, kurio neturetu but. Pirkejas taip
>>> supranta,
>>> pardavejas taip supranta. Laukt nezinia kiek, kol gamintojas istaisys
>>> per
>>> velai pastebeta beda? Va, Samsungas-isaiskejus, kad akumai sprogsta,
>>> grazina
>>> panorejusiems pinigus. Reikalaut pakuotes negalima. Negi zmogus turi
>>> saugot
>>> visu pirktu daiktu pakuotes garantiniu laikotarpiu? Palepes
>>> neuztektu.........
>>> Vartotoju teisiu isvada nera privaloma. Tiek pirkejas , tiek pardavejas
>>> turi
>>> ivertinti busimo teismo kastus ir neaisku busima to teismo sprendima.
>>>
>>> "jtdm" <"[]"@[].[]> schrieb im Newsbeitrag
>>> news:nqjv0f$i8i$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> nzn kaip teisiskai traktuojami softo gedimai.
>>>> arba susitari su pardaveju arba ne. nesusitares gali kreiptis i
>>>> vartotoju teisiu gynimo tarnyba, ten jie turi siek tiek ekspertu ir
>>>> patirties ivairios. zino teismo sprendimus.
>>>> tas kuris mano kad yra teisus ir turi noro, gali savo nuomone ginti
>>>> teisme ir tiek.
>>>>
>>>> On 2016.09.05 17:18, st wrote:
>>>>> "reiskia tai, kad ir pakeista tokia pat prake tures ta pati
>>>>> defekta."
>>>>>
>>>>> o gal tai paprasciausiai preke atitinka gamintojo parametrus??
>>>>> jei paemus nauja preke, jinai "turi ta pati defekta" ale letai veikia,
>>>>> pakimba ar panasiai. tai reiskia, kad nusipirkai preke tokia, kokia
>>>>> jinai yra, joje gedimo nera, jinai tik neveikia taip, kaip tu
>>>>> isivaizduoji.
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> "jtdm"  parašė naujienų news:nqjsji$gso$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>
>>>>> 'nedziugina' ir 'yra softo klaidu' siaip jau nera tas pats.
>>>>> metai ar menuo jokio skirtumo, jeigu garantija nesibaigus.
>>>>> ar turi teise isskirtinai reikalauti pinigu grazinimo, o ne pakeitimo,
>>>>> nezinau.
>>>>> tik vat niuansas 'softo klaida' ir 'nera softo atnaujinimo' kazkaip
>>>>> itariu, kad reiskia tai, kad ir pakeista tokia pat prake tures ta pati
>>>>> defekta.
>>>>> tada logiska prasyt grazinti pinigus. jeigu tai tiesa, tai parases
>>>>> skunda tarnybai, gaus jos sprendima, kad pardavejes neturi analogiskos
>>>>> prekes pakeitimui ir tiek ziniu - tarnyba rekomenduos grazinti
>>>>> pinigus.
>>>>>
>>>>> On 2016.09.05 16:31, gopenzo wrote:
>>>>>> tai sugedo ar kaip? nes po metų "netenkina kokybė", "nepatinga",
>>>>>> "nedžiugina" kaip ir ne argumentas.
>>>>>>
>>>>>> On 2016-09-05 16:15, paulius_cliff wrote:
>>>>>>> Laba, kita barikadu puse, as pardavejas, tiesiog turiu pirkeja kuris
>>>>>>> po
>>>>>>> metu sugalvojo nu tipo grazinti, nes netenkina kokybe - veikimas,
>>>>>>> sutinku yra firmwaro beda, bet jis tipo nesutinka laukti gamintojo
>>>>>>> atnaujinimo atnaujinimo.( elektronika, foto-video technikra ),
>>>>>>> siulom
>>>>>>> pakeisti I visiskai nauja, ne tipo nereikia.
>>>>>>> nu aisku per ta laika kaina keitesi -300-400eur tai ko jam
>>>>>>> nesigrazinti
>>>>>>> sumoketu pinigu.
>>>>>>> kokio pardavejo teises? per kiek laiko galim apsvarstyti prasyma
>>>>>>> kuris
>>>>>>> ji parasys rastu? ar galima reikalauti pilnos komplketacijos
>>>>>>> iskaitant
>>>>>>> pakuote ir t.t..
>>>>>>> ty mano tikslas , bent jau pakeisti I nauja, nes nuostoliai bus 2x
>>>>>>> mazesni.
>>>>>>> Vartotoju teises gina aisku pirkeja ir as cia vistiek nusiteikes I
>>>>>>> gincus nesivelti, nes bus pigiau ir ramiau.
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>