Tema: Re: Prekiu grazinimas
Autorius: Gintas
Data: 2016-09-05 18:46:08
Vadinasi dronas nebeveikia tokiu atstumu, kokiu gamintojas deklaravo, kad jis veiks, pirkimo momentu? Gedimas. Kam vartotojui dronas, kuris veikia tik istiestos rankos atstumu (patirstinant) ? Juk pirktas buvo tam, kad iki moteru pliazo nuskristu :) 

"paulius_cliff" <paulius_nospam@hell.lt> schrieb im Newsbeitrag news:nqk1v2$jhk$1@trimpas.omnitel.net...
> softo klaida tai vadinasi sumazejo veikimo atstumas, konreciai cia dronas 
> dji, jiem is esmes useris tikrai ne pirmoj vietoj.
> naujas dronas tures senesni firmware, neupdatini ir naudoji, jo esama irgi 
> galima downgradinti I senesni tiesiog rizika uzlauzt, mes uzklausem
> gamintojo , nusiuntem aprasymus, atsake, ok laukit atnaujinimo :) taip 
> 2savaites laukiam, sutinku kad useri uzparino ir jis manau sugalvojo, kad ok 
> grazinsiu ir uz tuos pinigus nusipirksiu naujasni aukstesnes klases modeli.
> 
> tam , kad butu pagrindas grazinti, reikia, nustatyti gedima, ty mes ne 
> garantinis centras , neturim tam kompetencijos.
> Tiesiog nenoriu isipisinet kaip koks topocentras, bet prisiimti kokius 
> 300eur minuso irgi visai ner reikalo.
> 
> 
> "jtdm"  wrote in message news:nqjv0f$i8i$1@trimpas.omnitel.net...
> 
> nzn kaip teisiskai traktuojami softo gedimai.
> arba susitari su pardaveju arba ne. nesusitares gali kreiptis i
> vartotoju teisiu gynimo tarnyba, ten jie turi siek tiek ekspertu ir
> patirties ivairios. zino teismo sprendimus.
> tas kuris mano kad yra teisus ir turi noro, gali savo nuomone ginti
> teisme ir tiek.
> 
> On 2016.09.05 17:18, st wrote:
>> "reiskia tai, kad ir pakeista tokia pat prake tures ta pati
>> defekta."
>>
>> o gal tai paprasciausiai preke atitinka gamintojo parametrus??
>> jei paemus nauja preke, jinai "turi ta pati defekta" ale letai veikia,
>> pakimba ar panasiai. tai reiskia, kad nusipirkai preke tokia, kokia
>> jinai yra, joje gedimo nera, jinai tik neveikia taip, kaip tu 
>> isivaizduoji.
>>
>>
>>
>>
>> "jtdm"  parašė naujienų news:nqjsji$gso$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> 'nedziugina' ir 'yra softo klaidu' siaip jau nera tas pats.
>> metai ar menuo jokio skirtumo, jeigu garantija nesibaigus.
>> ar turi teise isskirtinai reikalauti pinigu grazinimo, o ne pakeitimo,
>> nezinau.
>> tik vat niuansas 'softo klaida' ir 'nera softo atnaujinimo' kazkaip
>> itariu, kad reiskia tai, kad ir pakeista tokia pat prake tures ta pati
>> defekta.
>> tada logiska prasyt grazinti pinigus. jeigu tai tiesa, tai parases
>> skunda tarnybai, gaus jos sprendima, kad pardavejes neturi analogiskos
>> prekes pakeitimui ir tiek ziniu - tarnyba rekomenduos grazinti pinigus.
>>
>> On 2016.09.05 16:31, gopenzo wrote:
>>> tai sugedo ar kaip? nes po metų "netenkina kokybė", "nepatinga",
>>> "nedžiugina" kaip ir ne argumentas.
>>>
>>> On 2016-09-05 16:15, paulius_cliff wrote:
>>>> Laba, kita barikadu puse, as pardavejas, tiesiog turiu pirkeja kuris po
>>>> metu sugalvojo nu tipo grazinti, nes netenkina kokybe - veikimas,
>>>> sutinku yra firmwaro beda, bet jis tipo nesutinka laukti gamintojo
>>>> atnaujinimo atnaujinimo.( elektronika, foto-video technikra ), siulom
>>>> pakeisti I visiskai nauja, ne tipo nereikia.
>>>> nu aisku per ta laika kaina keitesi -300-400eur tai ko jam nesigrazinti
>>>> sumoketu pinigu.
>>>> kokio pardavejo teises? per kiek laiko galim apsvarstyti prasyma kuris
>>>> ji parasys rastu? ar galima reikalauti pilnos komplketacijos iskaitant
>>>> pakuote ir t.t..
>>>> ty mano tikslas , bent jau pakeisti I nauja, nes nuostoliai bus 2x
>>>> mazesni.
>>>> Vartotoju teises gina aisku pirkeja ir as cia vistiek nusiteikes I
>>>> gincus nesivelti, nes bus pigiau ir ramiau.
>> 
>