Tema: Re: Prekiu grazinimas
Autorius: Tomas
Data: 2016-09-06 00:55:13
Rashydamas "moteru", turejai omeny vyru pliazha, ane?

"Gintas" <nesvarbu@gmail.com> wrote in message news:nqk400$k40$1@trimpas.omnitel.net...
> Vadinasi dronas nebeveikia tokiu atstumu, kokiu gamintojas deklaravo, kad jis veiks, pirkimo momentu? Gedimas. Kam vartotojui dronas, kuris veikia tik istiestos rankos atstumu (patirstinant) ? Juk pirktas buvo tam, kad iki moteru pliazo nuskristu :) 
> 
> "paulius_cliff" <paulius_nospam@hell.lt> schrieb im Newsbeitrag news:nqk1v2$jhk$1@trimpas.omnitel.net...
>> softo klaida tai vadinasi sumazejo veikimo atstumas, konreciai cia dronas 
>> dji, jiem is esmes useris tikrai ne pirmoj vietoj.
>> naujas dronas tures senesni firmware, neupdatini ir naudoji, jo esama irgi 
>> galima downgradinti I senesni tiesiog rizika uzlauzt, mes uzklausem
>> gamintojo , nusiuntem aprasymus, atsake, ok laukit atnaujinimo :) taip 
>> 2savaites laukiam, sutinku kad useri uzparino ir jis manau sugalvojo, kad ok 
>> grazinsiu ir uz tuos pinigus nusipirksiu naujasni aukstesnes klases modeli.
>> 
>> tam , kad butu pagrindas grazinti, reikia, nustatyti gedima, ty mes ne 
>> garantinis centras , neturim tam kompetencijos.
>> Tiesiog nenoriu isipisinet kaip koks topocentras, bet prisiimti kokius 
>> 300eur minuso irgi visai ner reikalo.
>> 
>> 
>> "jtdm"  wrote in message news:nqjv0f$i8i$1@trimpas.omnitel.net...
>> 
>> nzn kaip teisiskai traktuojami softo gedimai.
>> arba susitari su pardaveju arba ne. nesusitares gali kreiptis i
>> vartotoju teisiu gynimo tarnyba, ten jie turi siek tiek ekspertu ir
>> patirties ivairios. zino teismo sprendimus.
>> tas kuris mano kad yra teisus ir turi noro, gali savo nuomone ginti
>> teisme ir tiek.
>> 
>> On 2016.09.05 17:18, st wrote:
>>> "reiskia tai, kad ir pakeista tokia pat prake tures ta pati
>>> defekta."
>>>
>>> o gal tai paprasciausiai preke atitinka gamintojo parametrus??
>>> jei paemus nauja preke, jinai "turi ta pati defekta" ale letai veikia,
>>> pakimba ar panasiai. tai reiskia, kad nusipirkai preke tokia, kokia
>>> jinai yra, joje gedimo nera, jinai tik neveikia taip, kaip tu 
>>> isivaizduoji.
>>>
>>>
>>>
>>>
>>> "jtdm"  parašė naujienų news:nqjsji$gso$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> 'nedziugina' ir 'yra softo klaidu' siaip jau nera tas pats.
>>> metai ar menuo jokio skirtumo, jeigu garantija nesibaigus.
>>> ar turi teise isskirtinai reikalauti pinigu grazinimo, o ne pakeitimo,
>>> nezinau.
>>> tik vat niuansas 'softo klaida' ir 'nera softo atnaujinimo' kazkaip
>>> itariu, kad reiskia tai, kad ir pakeista tokia pat prake tures ta pati
>>> defekta.
>>> tada logiska prasyt grazinti pinigus. jeigu tai tiesa, tai parases
>>> skunda tarnybai, gaus jos sprendima, kad pardavejes neturi analogiskos
>>> prekes pakeitimui ir tiek ziniu - tarnyba rekomenduos grazinti pinigus.
>>>
>>> On 2016.09.05 16:31, gopenzo wrote:
>>>> tai sugedo ar kaip? nes po metų "netenkina kokybė", "nepatinga",
>>>> "nedžiugina" kaip ir ne argumentas.
>>>>
>>>> On 2016-09-05 16:15, paulius_cliff wrote:
>>>>> Laba, kita barikadu puse, as pardavejas, tiesiog turiu pirkeja kuris po
>>>>> metu sugalvojo nu tipo grazinti, nes netenkina kokybe - veikimas,
>>>>> sutinku yra firmwaro beda, bet jis tipo nesutinka laukti gamintojo
>>>>> atnaujinimo atnaujinimo.( elektronika, foto-video technikra ), siulom
>>>>> pakeisti I visiskai nauja, ne tipo nereikia.
>>>>> nu aisku per ta laika kaina keitesi -300-400eur tai ko jam nesigrazinti
>>>>> sumoketu pinigu.
>>>>> kokio pardavejo teises? per kiek laiko galim apsvarstyti prasyma kuris
>>>>> ji parasys rastu? ar galima reikalauti pilnos komplketacijos iskaitant
>>>>> pakuote ir t.t..
>>>>> ty mano tikslas , bent jau pakeisti I nauja, nes nuostoliai bus 2x
>>>>> mazesni.
>>>>> Vartotoju teises gina aisku pirkeja ir as cia vistiek nusiteikes I
>>>>> gincus nesivelti, nes bus pigiau ir ramiau.
>>> 
>>