Tema: Re: 112 eilinis prokolas...
Autorius: ledasl
Data: 2015-10-18 19:47:12
On 15.10.2015 21.05, Trolis wrote:

> Pranešimas nebuvo ignoruojamas. Buvo bandoma išsiaiškinti ir vykdyti
> numatytas procedūras. Jie dirba darbą ir greičiausiai yra pasirašę
> vykdyti tam tikras procedūras, pagal tam tikrą tvarką. Tikėtina, kad
> tiek visuomenė, tiek skambinusys debiliukas (kažkas teisingai pasakė-
> napoleonas) tą tvarką įsivaizduoja visai kitaip ir įsivaizduoja, kad čia
> yra 118 ar pnš.

aisku, vadinasi pries skabinant i bet kuria tarnyba pirmiausia reiskia
issiaiskinti, kokia ten tvarka, ir tik tada galima kalbetis.

> Manau, kad ponas ministras pakomentavo pagal turimą informaciją. Pagal
> turimą informaciją (žiniasklaida + garso įrašas) ir aš manau, kad jie
> dirbo pakankamai normaliai.
> Toliau putotis ir gilintis išvis neverta, nes bus tarnybinis
> patikrinimas, žmonės analizuos protokolą, identifikuos ar buvo bėdų,
> jeigu buvo ar jos buvo operatoriaus darbe, o galbūt blogai sudėliotos
> procedūros.

vadinasi, paprastiems zmonems, kol tarnybinio patikrinimo nebuvo
komentuoti negalima, o va ministrui galima? Ar neturetu ministras
taikyti sau kiek aukstesniu reikalavimus, nei ivairus interneto
komentatoriai ir nekomentuoti pagal tai ka girdejo is kazkur?
"Ar buvo bedu"? na jei zuves zmogus nera beda...