Tema: Re: 112 eilinis prokolas...
Autorius: Gipsas
Data: 2015-10-14 10:15:38
manau, zmogus labai aiskiai apibudino pavojinga situacija, pasake valstyb.
Nr., kelis kartus pasake vieta, kur viskas vyksta..
ir vistiek to neuztenka?
Man tai baisiai liudna, kai Vidaus reikalu ministras per TV dengia BPC ir
sneka tokius briedus

- Ar BPC technine sistema veikia taip, kaip is jos tikimasi? Pavyzdziui,
operatore uzdavineja klausimus apie buvimo vieta: pasakykite tikslia vieta,
kur esate. Tai, akivaizdu, nera tos funkcijos, kuri leistu vos priemus
skambuti matyti, is kur zmogus skambina. Juo labiau kad siuo atveju tai
nebuvo labai miskinga vietove.

- Daznai painiojame du dalykus. Galvojame, kad paskambinus centras gauna
tikslia koordinate. BPC gauna boksto, prie kurio prisijungia, koordinates.
Kuo tu bokstu yra daugiau, tuo tikslesnes yra koordinates. Ministerijos ir
spec. tarnybu pagalba atlikome tyrima, kad nustatytume, kokiu tikslumu si
paslauga yra teikiama. Miesto teritorijoje paklaida yra apie 100-200 metru,
bet yra ir tokiu vietu, kur paklaida siekia 20 km. Jeigu operatoriai sutiks
investuoti i bokstu statyma, ypac uzmiestyje, ta paklaida, zinoma, mazes.

- Sakote, kad operatoriai statys papildomus bokstus, nes to reikia BPC?

- Ne BPC to reikia, o visuomenei. Jeigu mus tenkina esama 20 km paklaida,
tai galime dirbti ir tokiomis salygomis.

- Jusu nuomone, tai yra normalus problemos sprendimo budas? Valstybe
planuoja uzkrauti versla investicijomis i tai, ko reikia visuomenes
saugumui. Nors pati visuomene ir imones moka mokescius tam, kad tokios
sistemos veiktu.

- Galime bandyti finansuoti ir statyti bokstus, kurie reikalingi ne ukinei
veiklai vykdyti, o tik duoti koordinates. Tai, manau, irgi butu nelabai
suprantamas dalykas. Kita vertus, yra nemazai pavyzdziu, kai valstybes ir
verslo bendradarbiavimas yra imanomas.