Tema: Re: 112 eilinis prokolas...
Autorius: Trolis
Data: 2015-10-15 22:06:01
2015-10-15 19:35, ledasl rašė:
> O koks skirtumas kaip kalbejo? Esu sutikes keleta veikeju, kurie kas
> antrame zodyje po rusiska keiksmazodi pridedavo, ar tai reiskia, kad
> ju pranesimus galima ignoruoti?

Pranešimas nebuvo ignoruojamas. Buvo bandoma išsiaiškinti ir vykdyti
numatytas procedūras. Jie dirba darbą ir greičiausiai yra pasirašę
vykdyti tam tikras procedūras, pagal tam tikrą tvarką. Tikėtina, kad
tiek visuomenė, tiek skambinusys debiliukas (kažkas teisingai pasakė-
napoleonas) tą tvarką įsivaizduoja visai kitaip ir įsivaizduoja, kad čia
yra 118 ar pnš.

> Siuo atveju pasitaike fura, tad auku isvengta (isskyrus kaltininka,
> bet is jo auka nedidele), o jei ivaziuotu i kita lengvaja? Arba dar
> geriau, jei ta kita lengvoji noredama isvengti susidurimo nuskirstu i
> griovi, kur vairuotojas zutu, o vingiuojanti masina ir toliau
> vaziuotu? Ar tada ne ponas ministras taip pat sakytu, kad BPC dirbo
> gerai? As zuvusiojo artimuju vietoje paduociau BPC i teisma, uz tai,
> kad nesustabde, nors informacija apie tai ir turejo.

Manau, kad ponas ministras pakomentavo pagal turimą informaciją. Pagal
turimą informaciją (žiniasklaida + garso įrašas) ir aš manau, kad jie
dirbo pakankamai normaliai.
Toliau putotis ir gilintis išvis neverta, nes bus tarnybinis
patikrinimas, žmonės analizuos protokolą, identifikuos ar buvo bėdų,
jeigu buvo ar jos buvo operatoriaus darbe, o galbūt blogai sudėliotos
procedūros.

Idealiu atveju bus ne kažkokie kaltieji surasti, o surastos būtent
klaidos, bus imtasi priemonių taisyti ar užbėgti už akių.
O paduoti į teismą gali ir tu. Ir ką nori. Ir už ką nori :)

Dar pradžiuginsiu tave- turbūt išųvis pasišlykštėsi, bet per žinias
sakė, kad BPC darbuotojams ketina ir algas kelti ;)