Tema: Re: 112 eilinis prokolas...
Autorius: Vaidas
Data: 2015-10-14 07:19:46
112 turi būti profesionaliu tarpininku, profesionaliai suvaldyti situaciją.
Šiuo atveju kokios klaidos:
* žmogus gali būti susijaudinęs, dažnai tokioje būsenoje žmogus
užsikerta - jei prašė policijos, tai ir prašys, sudėtinga perkalbėti; į
tai neatsižvelgta
* teisinamasi, kad laikytasi instrukcijų; jo, operatorius tuo gali
teisintis, bet vadas? Vadas turi teisinti instrukcijas kaip teisingas
* kažkiek kaltas ir skambinusysis - nereikėjo jam primygtinai reikalauti
policijos, reikėjo bent sakinį nupasakoti; bet skaityti pirmą punktą ir
sekantį punktą
* mano, kad paskambinai, tai gali kalbėti į valias, pamiršo, kad gal tu
visgi  vairuodamas paskambinti (veži nukentėjusį) ar šiaip skubi teikti
pagalbos, o jie ten klausinėja tavo manymu neesminės informacijos;
* yra besiskundžiančių, kad paskambino, turėjo viską supasakoti, tada
gauni permissioną sujungimui su pvz. greitaja ir vėl viską jiems turi
perpasakoti; vietoje to, kad paskambini tiesiai į greitąją ir jie ten
vietoj operatyviau sureaguoja.

Taigi, toli gražu dar jiems reikia tobulėti, o ne teisintis "viskas
pagal instrukcijas"

Vaidas