Tema: Re: 112 eilinis prokolas...
Autorius: Trolis
Data: 2015-10-14 12:11:41
2015-10-14 08:32, Dainiushas rašė:
> klausimas kaip ten pats tokioj situacijoj kalbėtum. Ar tiesiog
> aplenktum ir nuvažiuotum bbd?

Esu kvietęs girtiems ne kartą. Ne aplenkiu ir nuvažiuoju, o tiesiog
neseku. Ironiška, bet visus tokius girtus sutikau imančius vaikus iš
darželių, o su vaikais neketinu vaikytis pavojingų.

Numeriai padiktuoti, kryptis nupasakota. Dėl girtumo net nesu tikras,
nes nebuvo akivaizdžiai vingiuojama- tiesiog akis į akį matėsi įtartinas
girtumas.

Taip pat esu padiktavęs ir apie autoįvykį ir pabėgimą iš įvykio vietos,
kai nukentėjo tik elektros pastotė.

su BPC, susidūriau daug daugiau negu norėčiau :) Nu ir normaliai
kalbėjau. Jeigu žmogus išsilavinęs, tai jis ir streso būsenoje nepasimes
ir nepradės visų vos ne nx siuntinėt.

Paskutinis kartas buvo šiemet, kai vidury miško ir net ne ant takelio
sugebėjau klubą susilaužyti. Tai 4 kartus manęs klausė kokia gatvė ir
keturis kartus sakiau, kad vidury miško :D

Tuo tarpu tuos kelis kartus kai buvo tikrai karštasis momentas (gana
kritiniai atvejai su vaikais), informaciją perdavus glaustai ir aiškiai
buvo iš kart pasiųsti ekipažai, o konsultacija ir paaiškinimai tekiami
toliau.

Bet jeigu prasideda:
Laba diena, prašau greitai mane sujungti su policija.
Nu man reikia. čia skubus atvejis
{tempiama X laiko}
Greeeeeitai. Čia girtas važiuoja.
Nu nekalbėsiu su jumis, kalbėsiu su policija.

Tikrai labai idiotiškai kalbėjo.