Tema: Re: 112 eilinis prokolas...
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2015-10-14 17:44:07
On 10/14/2015 04:40 PM, Trolis wrote:

> Man irgi, bet galbūt visgi tema aktuali ir BPC galėtų išleisti keletą
> reklaminių rolikų, kur jie jie supažindintų visuomenę su dažniausiai
> pasitaikančiomis situacijomis, kaip bendrauti ir kuriuos duomenis
> psakyti, kad būtų sureaguota operatyviausia, situacijas, kada galima
> skambinti tiesiai greitosios operatoriui aplenkiant BPC ir panašius
> dalykus.

Nu bet kelias BPC vistas tikrai lengviau ismokinti nei visus Lietuvos
budulius. Ir siaip yra nemazai tokiu kurie nors kuola ant galvos tasyk,
bet vistiek neismoks.

Paimkim ta pacia situacija, bet su protinga BPC vista:
- 112
- Laba diena
- Laba diena
- Sujunkit mane su policija!!! Greitai su policija!!!
- Taip, policija, klausom. Kas nutiko?

Nu reik valdyt situacija, o ne atsikalbineti ir kazka isaikinti bandyt.
Matai, kad spirga, tai pasakyk ka nori girdeti ir toliau tikslinkis
viska. Gali gi sakyt: jau siunciam patrulius, patikslinkit kurioje
vietoje esate.
Aisku pravalas bus jei viska issiaiskins ir tada jungs su policija, o
tie vel visko is naujo :D