Tema: Re: 112 eilinis prokolas...
Autorius: Laimis
Data: 2015-10-13 18:08:31
Paulius Zaleckas rašė:

> Apskritai dar didelis klausimas kokia ju role, nes paskambini, paklauso
> ir sujungia su policija/greitaja/ugniagesiais, o tiem vel viska is naujo

BPC koordinuoja visų tarnybų veiklą. Policija ir kiti gauna iš BPC
susistemintus pranešimus, kas įvyko, kas ir kur turi vykti. Tai, kaip
taksi dispečeris plius dar su milžinišku dalbajobų filtru (pasak BPC
statistikos až net 80% skambučių yra nesusiję su pagalbos iškvietimu)...
Operatoriai apmokyti įvertinti įvairias/tipines situacijas, tad dirbdami
ilgainiui jie niekuo neblogesni, nei koks policijos budėtojas.
Tolimesnis skambučio peradresavimas yra tik dėl detalių patikslinimo
ir/ar pokalbio palaikymo (ar specialiųjų instrukcijų ypatingais
atvejais), nes visą esminę info iškvietimui jau turi būti padiktavęs BPC.
Šiaip sistema iš principo yra efektyvi (taupo resursus, koordinuoja,
skaidrina veiklą; labai didelis klausimas, kiek realiai iškvietimų
kokios vilniaus rajono greituškės padaro, nes nuo jų priklauso zamaškės
į biudžetą), bet man irgi nuolat kyla klausimas dėl orientavimosi: kaip
koks operatorius visiškai kitame Lietuvos gale (BPC centre) gali
suprasti stresinėje situacijoje esančio žmogaus aiškinimus, kur jis yra.
Bet matyt viskas eina link tikslesnės lokacijos fiksavimo.