Tema: Re: 112 eilinis prokolas...
Autorius: ledasl
Data: 2015-10-15 19:35:01
O koks skirtumas kaip kalbejo? Esu sutikes keleta veikeju, kurie kas
antrame zodyje po rusiska keiksmazodi pridedavo, ar tai reiskia, kad ju
pranesimus galima ignoruoti?
Siuo atveju pasitaike fura, tad auku isvengta (isskyrus kaltininka, bet
is jo auka nedidele), o jei ivaziuotu i kita lengvaja? Arba dar geriau,
jei ta kita lengvoji noredama isvengti susidurimo nuskirstu i griovi,
kur vairuotojas zutu, o vingiuojanti masina ir toliau vaziuotu? Ar tada
ne ponas ministras taip pat sakytu, kad BPC dirbo gerai? As zuvusiojo
artimuju vietoje paduociau BPC i teisma, uz tai, kad nesustabde, nors
informacija apie tai ir turejo.