Tema: Re: spirgai
Autorius: Interested
Data: 2011-04-12 15:49:10
spirgIAI - būdavo stambiai maltų ar pjaustytų taukų lydymo pasekmė. Lašinių
nedėdavo. Būdavo inkstus įmeta lydymo metu, bet aš nevalgydavau.
Taukus nusemdavo į puodynes. Tirščiai būdavo paskaninami druska maltais
pipirais ir laužytais lauro lapais, atšaldomi ir tepami ant duonos, o
kartais prie cepelinų. Pastariesiems dažniau naudodavo rūkytus lašinius su
svogūnais ir vadindavo SPIRGUČIAIS.
Jurbarko rajonas.

Jei neklystu dabar Karmėlavoje prie tų didelių cepelinų irgi dažniausiai
būna spirgIAI.