Tema: Re: tradicine lietuviska duona
Autorius: -o-o-
Data: 2009-03-04 13:56:38
bet tai ziuriu kiek zmoniu, tiek ir nuomoniu :)) man pvz skaniausia maximoj
kepta bociu (as tai manau, kad ji ten kepta, kadangi niekur daugiau tokios
nerandu), o milzine va ir is akropolio parvezta pries bocius pasirode visai
prastai. Taip, kad skoniai skoniai ir dar karta skoniai. As jau nepasakosiu,
kad zmones perka "siltas duonytes", nes kai mes kazkokioj sodyboj kepem
duonele, tai sake siltos duoneles siukstu valgyt negalima, nes turi ji
pastoveti ten bla bla bla, - o cia va prasom :) Ir ta namine duona man per
kieta pasirode ir ne tiek skonio turinti, nors ir keliu rusiu ir skoniu
ragavom. Kiekvienam savo.