Tema: Re: tradicine lietuviska duona
Autorius: no_name
Data: 2009-03-02 13:21:54
itariu, kad neapsimoka... geriau pridet visokiu "E" ir gauti pigesne
savikaina... nes zmoniu, kurie renkasi pagal skoni - mazuma... as
asmeniskai, kai uzsimanau juodos duonos, irgi pereinu per visas lentynas,
bet dazniausiai taip ir lieku nieko nerades.. jau vien is isvaizdos matosi,
kad tai nera "namine" "kaimiska" duona..  o tuo labiau, kai mociute pries
kelis metus kepdavo kaime duona, tai tikra skoni tikrai zinau ir zinau ko
ieskau.. bet dazniausiai taip ir nerandu...