Tema: Re: tradicine lietuviska duona
Autorius: bzik
Data: 2009-03-02 14:18:30
tradicinis skonis ko gero labai toli nuo siuo metu vadinamo 'tradiciniu'.
Tarybiniais laikais Kalvarijos miestely buvo duonos kepykla, kuri kepe kazka
panasaus i tradicine juoda duona - keliu kg kepalas, stora (~0,5cm) ir kieta
pluta, rugstus skonis. Kalbejo, kad tarsi technologu dirbo smetoniskas
duonkepys.
Sodybos kaimyne buvo davus tradicinio ragaisio, t.y. tai, ka senais laikais
kepdavo svenciu proga. Toli grazu nei spalva, nei miltu kokybe siuolaikiniu
batonu nesiekia. Porupiai miltai, spalva kaip plikytos duonos.

Prie tradiciniu duonu skoniu priskirciau Vilniaus duona, kepama Vilniaus
duonos. O visi kiti gaminiai, ypac provincijos nusaldinta ne tik cukrum, bet
ir kazkokiais marmeladais, i tradicines sunkiai pretenduoja. Nebent
isvaizda.