Tema: Re: Rekomendacija: Buffalo Wings
Autorius: BigM
Data: 2010-03-18 15:31:22
Nu actas aštrumo neduoda (beje, jis buvo berods 9% ir paprastas, o ne
obuolių, bet ir recepte parašyta ne konkretus actas, bet "pvz. obuolių").

Tabasco tai tikrai tik vieną nepilną arbatinį šaukštelį dėjau.

O šiaip tai vien sriracha gryno užteko paragaut ir suprast, kad jis jau yra
aštrus, o kur dar Tabasco, kajeno pipirai... ir kai visa tai dar pakaitinta.

Žodžiu, viską dariau pagal receptą, tame tarpe ir sviesto beveik pusę
gabaliuko, kas gaunasi ~70g.