Tema: Re: Rekomendacija: Buffalo Wings
Autorius: Kabal
Data: 2010-03-08 12:19:37
Analogiskai, tik miltus beriau po truputi ir pabaigoj, tai pamacius rezultata laiku sustojau ir nereikejo perdarineti padazo.
Anksciau nebuvau valges buffalo Wings'u, tai negaliu spresti apie autentiskuma, bet riebu + dedu uz skoni.
As dar darysiu, bet IMHO galima butu sparnelius pries tai pamarinuoti keleta valandu su megiamais prieskoniais, o jau tada daryti pagal anksciau aprasyta recepta.
Kaip sakant, variacijoms vietos dar yra :)