Tema: Re: Rekomendacija: Buffalo Wings
Autorius: gopas
Data: 2010-03-12 03:16:26
siandien dariau dar karta. astrumo maziau. ir taip susimasciau bedarydamas siandien,
kad vakar tris saukstelius tabasko per klaida ipyliau, vietoj 1 pagal recepta :) alia sian
pamasciau kad actas per daug jauciasi...kita kart acto bandysiu mazint. bet siaip viskas good.

beje...tu kajeno pipiru buna eilinese parduotuvese? neradau. kuom jie ypatingi?