Tema: AW: Rekomendacija: Buffalo Wings
Autorius: ALORA
Data: 2010-03-15 10:35:23
vikipipedija sako, kad kajeno pipiras yra krūminė paprika :)
http://lt.wikipedia.org/wiki/Paprika
nežinau, ar tiesa, bet gal biškį ir tiesa, nes pagal lotyniškus pavadinimus
kajeno pipiras ir tas uogine paprika lietuviškai pavadintas pipiras yra
skirtingi dalykai. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_chile_peppers
Žinoma, tik darant prielaidą, kad pirmoje nuorodoje uoginei paprikai
įrašytas teisingas lotyniškas pavadinimas, nes kitos priskirtys truputį
nesutampa lietuviškam ir angliškam puslapiuose :)