Tema: Re: Rekomendacija: Buffalo Wings
Autorius: Edvinas
Data: 2010-03-08 11:27:33
On Mon, 8 Mar 2010 11:15:37 +0200, k@z wrote:

> Imho, naudojant vien sriracha nebus tokie tikri buffalo.
> Atsimenu dar nuo jav laiku ju skoni, tai darant pagal si recepta gaunas 1:1.

Man JAV yra tekę valgyti labai daug ir įvairių Buffalo Wings ir paprastai
jų skonis kinta priklausomai nuo užeigos virėjo ;)

> Pas tave imho bus skystoka mase, o cia manau yra keli triukai, kurie ir
> padaro reikala.
> 1. Sparneliai istepti aliejumi ir pavulioti miltuose labai krutai apskrunda.

Nesiginčyju.

> 2. Sviestas srirachos padaze labai gerai dera, padaro toki lyg ir tirstesne
> mase, kuri vestant sparneliams labai gerai aplimpa juo.

Ir žiauriai riebu...

> 3. Pats sriracha nera toks astrus kaip atrodo, todel sauskstelis tabasco ten
> labai gerai paastrina skoni.

Bet actas, vorčesteris ir sviestas tiek atskiedžia tą sriracha, kad
galutiniame variante net ir pastiprintas tabasco, jis ne toks aštrus kaip
grynas sriracha. čia jei grynai laikytis duotų proporcijų.

> 4. Actas + vorchesteris irgi nepamaiso, o duoda toki truputi rugstumo skoni.
> Vienu zodziu viskas ok ten gaunas.

Taip, tik OK, bet ne OHO ;)

> Jei kas gaminat pagal kita recepta, tai tada tikrai gaunasi nebe tikri
> buffalo, o siaip ale pikantiski sparniokai.
> Vat :)

Rašai taip, tarsi būtų kažkoks standartizuotas Buffalo wings skonis ;)

--
Edvinas