Tema: Re: Rekomendacija: Buffalo Wings
Autorius: BigM
Data: 2010-03-18 09:12:20
Nugi vakar isbandziau.

Is esmes tai nekas...

Argumentai:
- per rugstu (matomai acto gerokai maziau reikia)
- ziauriai per astru (cia jau del skonio nesigincijama, bet man nesuprantama
kai daromas astrus patiekalas ir is esmes tai tik ir jauciasi kad dega burna
ir daugiau skoniniu savybiu neisryskeja. Jei norisi astrumo, tai gal tiesiog
paprasciau pipiru pavartoti ir psio ;) )

Mano asmenines isvados: pradzia labai liuks (iki padazo uzpylimo), bet
padazo uzpila darysiu radikaliai kitoki. Man labiau patinka saldziarugstis
uzpilas su labai svelniu astrumu.

Siandienai dar liko tu sparniuku, nes per astruma jau "nebetilpo" :) tad
bandysiu situacija taisyti su melynojo surio padazu, bet stebuklo
nesitikiu...