Tema: Re: Rekomendacija: Buffalo Wings
Autorius: k@z
Data: 2010-03-08 11:15:39
Imho, naudojant vien sriracha nebus tokie tikri buffalo.
Atsimenu dar nuo jav laiku ju skoni, tai darant pagal si recepta gaunas 1:1.
Pas tave imho bus skystoka mase, o cia manau yra keli triukai, kurie ir
padaro reikala.
1. Sparneliai istepti aliejumi ir pavulioti miltuose labai krutai apskrunda.
2. Sviestas srirachos padaze labai gerai dera, padaro toki lyg ir tirstesne
mase, kuri vestant sparneliams labai gerai aplimpa juo.
3. Pats sriracha nera toks astrus kaip atrodo, todel sauskstelis tabasco ten
labai gerai paastrina skoni.
4. Actas + vorchesteris irgi nepamaiso, o duoda toki truputi rugstumo skoni.
Vienu zodziu viskas ok ten gaunas.
Jei kas gaminat pagal kita recepta, tai tada tikrai gaunasi nebe tikri
buffalo, o siaip ale pikantiski sparniokai.
Vat :)