Tema: Re: Kaip iðleisti èeká Romadoje
Autorius: bullka
Data: 2009-09-25 13:27:51
Keletas klausimų dėl terminologijos:

1. Kas yra greitas ar negreitas kotas? Kas yra "fast lense" fotografijoje -
žinau :) O ką tai reiškia žvejyboje?
2. Ką reiškia žodis "testo spiningas"? :)
3. Ką turi omeny rašydamas apie "moderate" pirmą kotą?

PS: aš šiaip dar nežinau ką gaudysiu; pirma noriu čekį išleisti.. o jau po
to gaudysiu kažką :)

4. Ant spiningo ritės planuoju pintą valą. Tai čia kaip suprantu yra
kriterijus ritei, kad draugautų su pintu valu. Ane? Nežinau.. bet kažkur
girdėjau, kad pintas OK.
5. O kuo koto ir ritės pasirinkimą spiningui gali įtakoti masalai? Neturiu
jokių poreikių.. reikia universalaus kažko. T.y. kaip suprantu: 2.6-2.7m
kotas; ritė pagal kainą palaikanti pintą valą; turi atlaikyti kotas 5-20g
svorio užmetimą.
6. Kas yra "akcija fastas"?
7. Ar teisingai suprantu, kad dugninei meškerei reikalavimai yra labai žemi
ir iš serijos galima ją turėti bilekokią? Ir kad geriau investuoti į
spiningą ir plūdinę, kurią realiai mėtyčiau dažniau.