Tema: Re: Kaip išleisti čekį Romadoje
Autorius: Vegys
Data: 2009-09-23 17:53:47
"bullka" <groups.lt@gmail.com> wrote in message
news:h9d8of$lbl$1@trimpas.omnitel.net...
> 1. Kodėl parašei, kad plūdę prie dugninės prisikabinsiu tik iš bėdos? Kuom
> tą dugninė yra kitokia nei paprasta?

Feederis skirtas dugniniai žūklei. Match'as - plūdinei. Tai skirtingi
įrankiai - tiek svorio prasme, tiek žiedelių prasme, tiek akcijos prasme ir
tt. Palygink parduotuvėj ir pats pastebėsi skirtumą.

> 2. Ar teisingai suprantu, kad spiningo ilgio vidurkis yra 2.7m (mačiau 2.4
> ir 3.1)?

Kiek žmonių, tiek nuomonių. Vieni tau siūlys ilgą pirkt, kiti - trumpą.
Vidurkio nežinau, ale aš tavo vietoje pirkčiau 2,4 - 2,7 m. O šiaip yra ko
gero nuo kokia 1,5 m iki 3,3 m ar dar ilgesnių ... :)

> 3. Jeigu nueinu į Romadą ir maždaug pasakau ko noriu - apiplėš mane ar ne?
> :D

Nesilankau Romadoj, negalėčiau papasakot dėl pardavėjų. Romadoje prie
Mindaugo Maximos pardavėjas man nelabai patinka, toks truputį melagis atrodo
(ką girs - tą pagirs, ką peiks - tą nupeiks), ale kai ne daug bendravęs, gal
taip tik atrodo.. Aš gal geriau į Šeškinės Romadą važiuočiau. O šiaip manau,
kad pasiskaitęs rekomendacijas čia, turėsi jau savo supratimą šiokį tokį.

> 4. Kadangi brangiausios dalys yra ritė ir kotas, ar galite pasakyti
> kriterijus, kuriais vadovaujantis turėčiau išsirinkti?

Ritė - Romada pagrinde Cormoran ir Daiwa prekiauja. Nors gal turi ir
kitokių, kaip sakiau ten mažai lankausi. Daiwa - ok, ale brangesnės,
Cormoran - kažkaip nelabai žinau aš atsiliepimų, gal kas nors papasakos apie
jas. Ritės dydis spiningui būtų tinkamas koks nors ~ 2500-3000 jei lydekoms,
stabdis - tavo reikalas (man priekinis malonesnis), guoliai - nežiūrėčiau į
tai, kaina - pats sau nusistatai. Jei gaudysi paprastu valu - valo klojimas
dzin daug maž. Jei pintu - reik žiūrėt kad ritė "draugautų" su pintu.

Spiningas - apie ilgį rašiau, išmetimo svoris - imk kokia 5-20 ar 5-25 g.
Max - 10-30 g. Akcija - skonio reikalas. Imčiau greitesnį kotą, bet ne
kuolą. Svarbiausiai kad būtų malonu rankoje turėt.

>    - pvz ritei gal yra reikalavimai kad nemažiau nei tiek ir tiek guolių ,
> ar kad tokia funkcija būtų.
>     - kotui?

Šiais laikais dzin tie guoliai. Gali nusipirkt 10 guolių ritę kuri niekam
verta. Arba - kelių guolių patikimą.

> 5. Manau paimsiu ir dėklą meškerėms. Jeigu tarkime nusipirksiu spiningą ir
> plūdinę. Spiningas greičiausiai išsilankstys į 2.7/2=1.35m. Kokio ilgio
> tie būna dėklai? Į ką orientuotis perkant dugninę/plūdinę. T.y. į kokias
> dalis dažniausiai išsilanksto?

Dėklai būna skirtingo ilgio. Spiningą beveik teisingai "padalinai", šiek
tiek ilgesnė dalis bus keliais cm. Feederis tarkim 3,6 ar 3,9 - dalinam iš 3
ir gaunam 1,2 - 1,3 m. (+ keli cm)