Tema: Re: Kaip išleisti čekį Romadoje
Autorius: Liveris
Data: 2009-09-23 21:48:34
Tai va siteas meskerykotis (pikeriukas) tiktu ir pludinei ir lengvai
dugninei:
http://www.romada.lt/modules.php?op=modload&name=La_boutique&file=description&II=331&IDU=20090923185435
Tik neparasyta is kiek jis daliu, jei is 2-ju tai bus sunku
transportuoti, mat gausis ilgis virs 150 cm., o jei is triju tai viskas
gerai.
Kitas kotas jau rimta dugnine:
http://www.romada.lt/modules.php?op=modload&name=La_boutique&file=description&II=1933&IDU=20090923185435
cia butu teleskopine.
O sita suduriama:
http://www.romada.lt/modules.php?op=modload&name=La_boutique&file=description&II=332&IDU=20090923185435

dabar rites:
kad ir tokia
http://www.romada.lt/modules.php?op=modload&name=La_boutique&file=description&II=1866&IDU=20090923185435
http://www.romada.lt/modules.php?op=modload&name=La_boutique&file=description&II=59&IDU=20090923185435
arba sita biskeli rimtesne:
http://www.romada.lt/modules.php?op=modload&name=La_boutique&file=description&II=2113&IDU=20090923185435

dabar spiningas, net nzn ka pasiulyt, pradziai gal koki 240 ilgio, 5-20
uzmetimas.
Na is ju tinklapio nera ka pasiulyt, vietoj manau turetu kazko labiau
turet, nes dauguma prekiu nesudeda i saita.
http://www.romada.lt/modules.php?op=modload&name=La_boutique&file=description&II=2176&IDU=20090923185435

Na o kas lieka jau ziurek, ko dar reikes ir ka i ta suma isiteksi. Gali
pasiimt koki drauga nusimaanti biskeli labiau patars pacioj pardej.

Beje is kokio tu miesto?