Tema: Re: Kaip išleisti čekį Romadoje
Autorius: Vegys
Data: 2009-09-23 16:24:31
Siūlyčiau pasvarstyt kokia žvejyba arčiau dūšios - pasyvi (dugninė /
plūdinė) ar aktyvesnė (spiningas) ir tada rinktis. Jei ligšiol nežvejojai,
tai kažin ar ir dabar reikia iš kart pulti prie visų žvejybos būdų.

Aš rekomenduočiau gal kokią nors dugninę (feederį). Už tą kainą nusipirksi 2
komplektus. Aišku, įrankiai bus paprasti, ale kažin ar dugniniai reik tos
super duper kokybės - įrankio rankoj nelaikai, nemėtai kas minutę ir pan.
Čia tokia suma, kad kaip naujokui 1 komplektas per geras gaunasi :) , o 2
komplektai jau tokie "ant ribos" .... Su šiais įrankiais galėsi gaudyt tiek
upėj, tiek ežere. Iš bėdos (sakau - tik iš bėdos, tikrai to nesiūlau) galėsi
ir plūdinukę susikonstruot, jei prireiks.

Kitas variantas - spiningas. Reikia mažiau pribumbasų - užtenka
įrankio+ritės+valo+blizgės, ale klausimas tave žavi tokia žūklė. + šioje
žūklėje pagrindinės išlaidos yra masalams, o ne įrankiams (aš masalams
išleidęs kelis kart daugiau nei kad kainuoja įrankiai). O jei žvejosi upėj -
tai dar pastoviai ir atnaujint asortimentą teks, nes upė paliekama daug
masalų.

P.S. kėdę geriau pirkt senukuose - pigiau :)

VE