Tema: Re: Kaip išleisti čekį Romadoje
Autorius: Vegys
Data: 2009-09-23 18:03:28
Mano manymu - tik ne teleskopas ! Transportuot 1.3 m (2,7 m / 2 arba 3,6 m /
3) įrankį gali net ir Smarte :) Todėl dėl transportavimo tikrai pergyvent
nereik. Pats nemažai į žūklę esu važinėjęs Starlet. Kažin, ar pas tave
mažesnė mašina :)

Kitas dalykas - nežiūrint to, kad Povilas gražiai surašė kokias jis žuvis su
tuo teleskopu sugavęs, paklausk kodėl jis yra tik kaip atsarginis ? :) Ko
gero todėl, kad yra geresnių variantų. Žuvį gaudo ne įrankis, žuvį gaudo
žvejys. Todėl nersvarbu ką su tuo ar kitu įrankiu esi pagavęs, svarbu tau
malonu su juo žvejot ar ne.

VE