Tema: Re: Kaip išleisti čekį Romadoje
Autorius: Vegys
Data: 2009-09-24 12:35:22
"Povilas" <geras@vilkas.lt> wrote in message
news:h9dhpp$13f$1@trimpas.omnitel.net...
> Ar bandei zvejot su Shimano teleskopiukais,tokiais kuriuos reklamavo
> Zilvinas per savo atostogu laika,zvejodamas upetakius?

Nebandžiau. Laidos irgi nemačiau. Gal modelius / kainas gali įvardint ? Arba
parduotuves kur galima pačiupinėt ?

Kiek man teko čiupinėt teleskopų, plūdinei - yr vertų. Ale kainos ženkliai
didesnės (nuo keletos šimtų litų) nei kad tokių pat sudurtinių. O dėl
transportavimo jau rašiau - nesudaro problemų net ir mažoj mašinoj.

O kas dėl spiningų-teleskopų - vertinu juos tik kaip kelioninius įrankius.
Ne daugiau.

Negrūskit žmogui bilekad įrankių. Taip ir žvejot noras jam gali praeit :)

VE