Tema: Re: Kaip išleisti čekį Romadoje
Autorius: Nemo
Data: 2009-09-23 16:22:53
jei jau pradėt, tai arba nuo plūdinės, arba nuo spiningo. pasirenki vieną
kurį ir psiperki - meškerę, ritę, valą (valus), masalus (kas tai bebūtų ar
plūdės, svareliai, kabliukai, plūdės stabdžiai, suktukai - plūdinei
meškerei, ar tvirsteriai, blizgės, riperiai, vobleriai, sukriukės,
volframiniai ar plieniniai pavadėliai spinigui) dėžutę masalams, galbūt dar
skiaurę, graibštą tai už 400 lt kaip ir susikomplektuosi ne visiškai prastą
rinkinį. bet visų žvejybos rūšių vienu pirkimu neaprėpsi, o ir reikalo nėra.