Tema: Re: Kaip išleisti čekį Romadoje
Autorius: Povilas
Data: 2009-09-23 16:58:40
"Liveris" <liveris@smail.lt> wrote in message
news:h9d7v4$k05$1@trimpas.omnitel.net...
> Na manau grubiai snekant pradziai 50 lt rite 50lt meskere pludine, 50 rite
> spiningui, 100 lt spiningas, o

O as pasakysiu,kad didziausias savo zuvis pagavau su 3 m ilgio ir 56 lt
vertes Albatross zenklu padabintu teleskopiniu spiningu.O tai buvo ir 4.6 kg
starkis Kursmarese ir 3.6 karsis dugnine Lusiuose ir sciupoku nemazia juom
sugaudyta.O isigyjau ji tada,kai man is garazo isnese visa mano zvejybine
manta,o kazko reikejo staigiai nusipirkt.Rite buvo irgi apie 50-60 lt
vertes.
Nors dabar esu ekipiruotas visokiais lumiais,bet sis meskerykotis vis dar
pagarbiai tuno meskeriu dekle kaip atsarginis visiems atvejams  tiek
pludinuke,tiek spiningas,tiek ir donke.
Todel rekomenduociau nepult pirkt visko po truputi,o pagalvot apie
universalensi teleskopini iranki,o uz likusias kapeikas pasipirkt dezuciu
masalams,krepsi dezutems ir koki nors all season rubeli,kuriais megsta
prekiaut Romada .Gale gale teleskopas yra ir patogesnis transportuoti be
jokiu ten tubu ir deklu!