Tema: Re: MTTC ir "dregme" telefone
Autorius: Laimis
Data: 2011-05-15 16:06:39
Dainiushas rašė:
> o tai čia kartais ne gamintojo problema, jei tokiame prietaise kaip
> mobilus telefonas prideda linkusių koroduoti paviršių?

Ir taip ir ne.
Tik labiau ne prideda, o palieka, neapsaugo. Na ir shit happens;
pakanka ir milimetro dalių kur nedėkingai užsiveisusios mikrofloros ar
suaugusių kristalėlių kur tarp/po bga šimtakojais, jungtyse ir turim, ką
turim.
Statistika neaiški, bet tikrai nemanau, kad tai kiek masiškesnis
reiškinys, rodantis kažkokią tendenciją, kai žaisliukų kiekiai yra
milžiniški (šimtai milijonų). Jei ir kokia tendencija, tai veikiau
daiktų patikimumo (kai jie genda dėl aibės atsitiktinių, susijusių ir ne
priežasčių).
Aš saviškį с510 irgi užmerkiau ežero vandenyje. Staigiai atjungiau
bateriją ir palikau ant kaitrios saulės ir vėjo dienai. Veikia jau
metai, net neardžiau prasiplauti, nors iš pradžių knietėjo ir dabar dar
atrodo, kad derėtų.