Tema: Re: MTTC ir "dregme" telefone
Autorius: g..@home
Data: 2011-05-12 10:08:02
kas is to? Mobili jei sudetingesnis pvz nokia gedimas ji siuncia tiem
patiem MTTC...

o del dregmes tai viskas ok... tikrai daug tel matem kur klientas
dievagojosi neslapines, o viduje viskas supuve. +foto yra daromos
realios, nes veliau nemaisto prekiu inspektorius su ja ateina ir praso
realiai parodyti.