Tema: Re: MTTC ir "dregme" telefone
Autorius: Levas
Data: 2011-05-12 10:45:33
as kiek susijes su prekyba, garantiniais ir panasiai. Tiesa pas mus santechnika... Pagal konsultacija su vartotoju teisemis, sugedus garantiniam daiktui ji REIKIA PRIDUOTI REMONTUI PARDAVEJUI ir taves nejebiot.
Musu atveju, jei sugenda koks vandens ciaupas, reikia ji pradziai priduoti mazmeninikui (kad ir Bikuvai), o toliau ji perduos mums ir mes remontuosim.
Sita sistema naudojam todel, kad daugelis dolbanu santechniku daznai gadina irenginius, o poto nukentejusios bobikes reikalauja kad mes ATVAZIUOTUME ir remontuotume. O pagal istatymo raide- jei nevirsija tam tikro svorio, pats nusimontuoji ir atvezi PARDAVEJUI.

Nemanau, kad istatyme mobiliakai isskirti. Turetu galioti ta pati nuostata- pardavei-atsakingas.

Bye, Levas